ارتباط با ما


آدرس پژوهشكده: قم-بلوار الغدير-بعد از شهرك قدس-دانشگاه قم-ساختمان كتابخانه مركزي-طبقه اول جنب آزمايشگاه مركزي
تلفن: 32103353-025
بازديدهابازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 661172
تعداد بازديد از سايت: 129451488
تعداد بازديد زيرپورتال: 661172
اين زيرپورتال امروز: 274
در امروز: 27906
اين صفحه امروز: 274
آخرين ويرايش صفحهآخرين ويرايش صفحه
چهارشنبه 8 بهمن 1399 10:40:17
اخباراخبار

ديدار سرپرست معاونت آموزش سازمان محيط زيست با رئيس و ساير مسئولين دانشگاه قم

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، سرپرست معاونت آموزش سازمان محيط زيست طي نشستي با رياست و ساير مسئولين دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سرپرست معاونت آموزش سازمان محيط زيست: نخبگان دانشگاهي براي گذر از بحران هاي زيست محيطي راهكارهاي علمي ارائه دهند.

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محيط زيست گفت: نخبگان دانشگاهي بايد با توجه و تلاش مضاعف، راهكارهاي هرچه بهتري براي برطرف كردن معضلات زيست محيطي در كشورمان ارائه دهند.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، اسكندر اميدي نيا در نشست همفكري و هم انديشي با رئيس و معاونين دانشگاه قم در سخناني اظهار داشت: امروز متأسفانه با معضلات و چالش هاي جدي زيست محيطي در كشورمان مواجه شده ايم كه بدون ترديد گذر از اين چالش ها، نيازمند مشاركت و حضور مؤثر همه مردم و مسئولان است.

وي با بيان اينكه دانشگاهها نقش بسيار مهم و مؤثري در ارتقاي سطح دانش و آگاهي هاي زيست محيطي در جامعه برعهده دارند، خاطرنشان كرد: اميدواريم با توجه و تلاش مضاعف نخبگان دانشگاهي، راهكارهاي هرچه بهتري براي برطرف كردن معضلات زيست محيطي در كشورمان يافته و به نتايج مطلوب و مؤثري دست پيدا كنيم.

وي همچنين تصريح كرد: براي حفظ و حراست از طبيعت و محيط زيست، بايد فرهنگ زيست محيطي را براي همه مردم دروني سازي كرده و با اطلاع رساني، آگاهي بخشي و توسعه آموزش هاي لازم، ضرورت حفظ محيط زيست و پيامدهاي جبران ناپذير تخريب طبيعت را به همه مردم و مسؤولان يادآور شويم.

حجت الاسلام و المسلمين عسگر ديرباز رئيس دانشگاه قم نيز در اين نشست با اشاره به ظرفيت عظيم دانشگاههاي استان قم براي برطرف كردن چالش هاي پيش روي محيط زيست، بر ضرورت سوق دادن پايان نامه هاي ارشد و دكترا در اين راستا تأكيد كرد و گفت: دانشگاه قم در زمينه ايجاد رشته هاي مرتبط با محيط زيست در مقاطع مختلف و همچنين ارائه فرصت هاي مطالعاتي براي اساتيد و نخبگان دانشگاهي پيشقدم خواهد بود.

بر اساس اين گزارش، سرپرست معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محيط زيست در سفر به شهر مقدس قم در نشست هماهنگي دبيرخانه ملي «اخلاق و محيط زيست» نيز شركت كرده و از موزه «دين و دنيا» در جوار مسجد مقدس جمكران بازديد و با مسؤولان اين موزه به گفتگو پرداخت.

عکس های مرتبط :

تعداد بازديد اين صفحه: 3397
ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
كدپستي: 3716146611
تلفن : 32103000- 025
فكس : 32854499- 025
پست الكترونيكي:
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

پژوهشكده سبز - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما